BEBEK ŞEKERİ-MAGNET KAPI SÜSÜ LOHUSA TACI NİŞAN-KINA-NİKAH TAKI YASTIĞI

16 Şubat 2011 Çarşamba

EYVAH!!

      İşte benim de başıma geldi. Mimlendim!!. Gerçek hayatta mimlenmek pek te iyi bir şey olmasa da, bloglar arasında zincirleme soru-cevap, elim sende gibi bi oyun halini almış, bir tür bloglar arası eğlence gibi bişey galiba. Şimdiki kuşaklarda var mıdır bilmem ama, bizim zamanımızda ortaokul-lise dönemlerinde 'Anket defterleri' olurdu, içinde sorular hazırlardık, arkadaşlarımıza verirdik cevaplasınlar diye. Özel hayatlarla ilgili sorular:-) Sonra bi heyecanla okurduk onları. Amaan ne dedikodular üstüne, Onun sevgilisi kimmiş, platonik aşkı varmıymış, cevaplardan çıkarmaya çalışmalar, beğendiği kişiyi anlamaya çalışmak falan, gıcık olduğun bi tip varsa ya defteri vermezsin nispet yaparsın, haha, 'mahrum ettim bak seni' diye, ya da özellikle ona da yazdırıp, cevaplarını herkese okutursun, saftı ya o da:)

      Amaaann nerelere gittim yine yaa. Taktım bu günlerde lise yıllarına. Yaşlanıyomuyum ne, bi nostalji havası dolaşıp duruyo etrafımda. Kış kış, gencim ben daha,  hıh, kimse inanmıyo bikere yaşımın otuzbeş olduğuna.

      Ben en iyisi asıl konumuz olan Mim'e döneyim. Sevgili Gülce beni mimlemiş. Mimlemiş te, ben bu alemde yeni sayılırım. hiç te mimlenmedim daha önce, valla ilk bu:) Var mıdır bu işin bir adabı, usulü bilmem. Yaparsam bi yanlış ozaman tam Mimlenirim:)  Yav ammada uzattın cevapla da kurtul  diyenler, sıkılanlar için, buyrun efendim.  Haa bişey daha var.. ama neyse, söylemiyim, sonra söylerim:)


1-.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?


Şok geçireceğim pek bişey yok gibime geliyor, gülüp geçeceğim çok şey var ama, neleer neler oluyor, beni pek şaşırtacak bişey gelmiyor aklıma.


2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?


En son beni uyutmayan alamadığım şey bir daireydi:) Hala alamadım:(


3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?


Ya hemen daha sabahına insanın yarasına parmak basılırmaz ki.  Yapmıyorum arkadaşım diyet miyet yapmıyorum. zaten akşam da canımı sıktı vücut kitle endeksi mi ne karın ağrısıysa o şey. sadece iki puan fazla çıktı endeksim, bi de yorum yapıyo, "biraz zayıflasanız iyi olur kilolusunuz" diye. Ya sen niye yorum yapıyosun endeksi hesapla bırak. Sana mı kaldı yorum yapmak. Ben yaparım gerekirse yorumu.  Diyet falan yapmıyorum ben.




4.Uğurun var mı, uğurun?


Uğur mu, o da kim? Karnım aç şimdi çıkaramadım. 


5.Kendine en yakıştırdığın renk?


Siyah, Zayıf göstermesiyle hiç alakası yok, hemen yanlış anlaşılmasın, zayıfken de siyah giyerdim ben:)


6.En sevdiğin takın?


Hiç takı kullanmıyorum desem inanır mısınız? İnanın, gerçekten öyle.


7.Takıntın?


Takıntım varsa bile ben farkında değilim, bunu daha çok yakınlarında olanlar farkeder insanın. Kimseden bu yönde bir eleştiri aldığımı da hatırlamıyorum.


 8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?


Çocukluğumdan beri Mısır'a gitmek istemişimdir, bir de Mekke ve Medine. Eh son gelişmeler Mısır'ı ihtimaller arasından çıkarıyor mecburen, Mekke-Medine İnşallah.


  9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?


Ya ben bi anormalim. Bu mimde daha da bi iyi anladım.  Öyle bi şarkı da yok benim için bi anda aklıma geliveren:( Yani tamam müzik severim de, tutkun değilim galiba.


10.Solunda ne var?


Ohoo, ne yok deseydiniz:)  saydım da 12 tane şey var yazayımmı? :))


Mime başlamadan önce şunu söyleyecektim. şimdi mimi cevaplayanlar, başkalarını mimliyolar. Bazı bloglarda görüyorum, mimler keyifle severek cevaplanıyor, bazılarındaysa, daha bloga girerken uyarıyı görüyorsunuz, aman ha beni mimlemeyin, kabul etmem, diye, tabi herkese saygımız var, da, şimdi ben bu mimi kime gönderecem, arkadaşlarım daha yeni, pek tanımıyorum çoğunu, bilmiyorum kim mim sever kim sevmez, bir kısmı cevaplamış bile zaten pek te cevaplamayan kalmamış gibi. Ben yine de birkaç arkadaşımı seçeyim, isteyen cevaplar, cevaplamayana da kırılmaca darılmaca yok.  Ayy bi de kişi sınırlaması var mı acaba? Amann ne çok sordum dimi? tamam tamam kısa kestim. Mimler uçtuuu.

Annelik;yarı delili, yarı bilgelik

Hayatımın içinden

Elişlerim

Image Map

7 yorum:

  1. aa sevindim şekerim geldiğinee valla çok cici olmuşş ben senden daha farklı bi içerik beklemiştim ama bunlar çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  2. mimi aldım canım, bu akşam Sülüman seyredeceğim ama yarın mutlaka cevaplamış olurum...teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Mc, hoş geldin canım. Tahmin edebiliyorum beklediğin içeriği:) ama yok ya benim içimde de var biraz eğlenen bi yaramaz kız, buralarda dolaşan o zaten :))

    neselihaller, ben de şimdi Sülüman'a bağlanıyorum, yeni bölüm başlamadan bi bakayım ne var-ne yok demiştim. Teşekkürler komşummm:)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkür ederim beni de arkadaşın görüp bu mim olayına kattığın için ama beceremiyorum ben öyle şeyleri,ne cevap yazıcam diye de stres oluyorum, en iyisi hiç başlamamak,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevilcim, yazımda da dediğim gibi bu mimleri seven var sevmeyen var, ben de pek bilemiyorum daha sizlerin düşüncelerinizi bu konuda, o yüzden tercihine saygı duyarım arkadaşım, nihayetinde bir oyun bu, katılıp katılmamak sana kalmış. Sadece izleyebilirsin de. Bence bir mahsuru yok. Arkadaşımsın herzaman. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ayser ben de mimlemiştim seni aynı mimle hem de:)

    YanıtlaSil
  7. Sitarecim teşekkürler canım, ben peşin peşin cevaplamışım bak :) hehe Yalnız senin 1. soruya cevabını çok tuttum söyliyim:))

    YanıtlaSil

I heart FeedBurner